Details van onze leden.

Noodhulpdiensten

Centrum voor Dringend Onthaal Ariane

Crisisopvang van volwassen, alleenstaanden of koppels, met of zonder kinderen die in acute psychosociale moeilijkheden verkeren en nood hebben aan directe opvang of onthaal.

Het opvangcentrum heeft een capaciteit van 35 plaatsen voor volwassenen en daarnaast ook enkele kinderbedjes.

Pagina op Social Brussel

Hoeksteen

Opgericht in 1987 op initiatief van burgers bezorgd over het lot van thuislozen.

De vzw Hoeksteen biedt een slaapplaats aan voor de nacht en heeft haar activiteiten doorheen de jaren gediversifieerd naar onthaal overdag.

Het onthaal is onvoorwaardelijk, gratis en anoniem.

Informatie

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier voor alle informatie en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Onze opleidingen

U wenst onze verschillende opleidingen te volgen, schrijf ons dan direct in via ons inschrijfformulier.

Inschrijven op de newsletter.

Indien u op de hoogte wenst te worden gehouden van onze opleidingen, conferenties, studiedagen, aarzel niet om u op onze newsletter in te schrijven.

Contact.

Bico-federatie